معماری

معماری

معماری

معماری

طرح تری دی اتوکد موزه هنر مدرن نیتروی niteroi اثر بی بدیل اسکار نیمایر

طرح تری دی اتوکد موزه هنر مدرن نیتروی niteroi اثر بی بدیل اسکار نیمایر

تاریخ ایجاد 07/05/1399 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: 1 فایل طبق تصویر نمونه   قیمت: 7500 تومان   حجم فایل: 399 kb  تعدادمشاهده  26


طرح تری دی اتوکد موزه هنر مدرن نیتروی niteroi اثر بیبدیل اسکار نیمایر
این موزه در Mirante da Boa Vaagem واقع شده است ، یک بنای پانوراما با مشرف به اقیانوس اطلس جنوبی ، خلیج گوانابارا و شهر ریودوژانیرو.
ساختمان 2،500 متر مربع / 26،900 متر مربع که توسط Niemeyer طراحی شده است ، یک شکل "مخروط معکوس" عجیب و غریب دارد ، مبهم شبیه به یک بشقاب پرنده است که در وسط یک استخر مدور مانند گل آبی غول پیکر قرار دارد.

این موزه که عمدتاً از بتون مسلح به رنگ سفید ساخته شده است ، این موزه به چهار سطح تقسیم می شود که توسط یک پله مارپیچ متصل است.
زیرزمین غرق شده جزئی حاوی محل های ذخیره سازی ، یک کافه ، یک رستوران و یک سالن کوچک 54 صندلی است.
طبقه اول دفاتر لابی و مدیریت موزه قرار دارد.
در طبقه دوم پنج اتاق نمایشگاه با اندازه متوسط ​​و یک سالن نمایشگاهی 393 متر مربع از دو طبقه قرار گرفته است.
سرانجام ، طبقه سوم که در بالای یک گنبد مدور با قطر 50 متر (164 پا) قرار دارد ، تقریباً 700 متر مربع فضای نمایشگاه دارد که به پنج گالری تقسیم شده است.
دو تفرجگاه پانوراما ، هر یک با یک پنجره روبان پیوسته در ضلع بیرونی هم مرز است ، در حاشیه سطوح دوم و سوم اجرا می شود و منظره ای دیدنی از خلیج و شهر ارائه می دهد.

 


کلمات کلیدی مرتبط:
طرح موزه هنر مدرن نیتروی ,سه بعدی موزه هنر مدرن نیتروی ,تری دی اتوکد موزه هنر ,مدرن نیتروی niteroi ,اثر بیبدیل ,اسکار نیمایر ,این موزه در Mirante da Boa Vaagem ,
مقالات مرتبط در این دسته
نقشه های اتوکد موزه چشم اسکار نیمایر ، موزه کاریتیبا در برزیل



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.