معماری

معماری

معماری

معماری

پروژه اتوکد طراحی و معماری نمایشگاه و فروشگاه مدرن خوردو ، نمایشگاه ماشین

مقالات مرتبط در این دسته
نقشه های اتوکد طراحی معماری موزه مردم شناسی
طرح سه بعدی اتوکد موزه گوگنهایم نیویورک
نقشه های اتوکد اجرایی طراحی مرکز فرهنگی محله
نقشه های اتوکد معماری موزه هنر چانچان
طرح سه بعدی رویت گالری هنر ، پروژه رویت کامل گالری هنر قابل ویرایش
تری دی اسکچاپ مرکز ملی هنر و فرهنگی ژرژ پمپیدو در پاریس
نقشه های اتوکد موزه چشم اسکار نیمایر ، موزه کاریتیبا در برزیل
طرح تری دی اتوکد موزه هنر مدرن نیتروی niteroi اثر بی بدیل اسکار نیمایر
نقشه های اتوکد موزه هنرهای معاصر بارسلونا
نقشه های اتوکد طراحی موزه جنگ
نقشه های اتوکد طراحی موزه آثار هنری به سبک بیونیک بهمراه رندرهای تری دی
نقشه اتوکد طراحی گالری هنر و نمایشگاه هنری محله
نقشه های اتوکد طراحی معماری موزه و نمایشگاه هنر مدرن
نقشه های اتوکد طراحی معماری موزه ماشین و نمایشگاه اتومبیل
طرح سه بعدی اتوکد طراحی غرفه نمایشگاهی
نقشه های اتوکد طراحی معماری گالری و مرکز نمایشگاهی مدرن
نقشه های اتوکد طراحی معماری نمایشگاه اتومبیل و مرکز فروش خودرو
نقشه های اتوکد طراحی معماری نمایشگاه و فروشگاه اتومبیل فولکس واگن
نقشه اتوکد طراحی نمایشگاه صنعت و تکنولوژی
نقشه اتوکد طراحی مرکز نگهداری و نمایشگاه آبزیان دریایی ، موزه آبزیان

پروژه اتوکد طراحی و معماری نمایشگاه و فروشگاه مدرن خوردو ، نمایشگاه ماشین

اتومبیل وسیله ای است که برای راحتی و رسیدن به سرعت  بیشتر در بدست انسان ساخته شده و پس از ورود اتومبیل به عرصه زندگی انسان ها تغییرات زیادی در شکل و فرم زندگی آنها ایجاد نمود به گونه ای که استفاده کنندان از آن خود را ملزم به رعایت مسائلی که این وسیله با خود به عرصه زندگی آنها آواره بود می دانستند این تغییرات در شکل شهرها و چگونگی ایجاد آن چگونگی ساخت خانه ما چگونگی شکل گرفتن بازارها و غیر نمودار گردید.
ما اینجا نقش اتومبیل را در چهار بخش به اختصار بررسی می نمایم.
1) نقش اتومبیل در چگونگی شکل گیری شهرها 2) نقش اتومبیل در اقتصاد و صنعت 3) نقش اتومبیل در جذب نیروی کار (اشتغال) 4) نقش اتومبیل در آلوگی هوا و تخریب محیط زیست.
ورود اتومبیل به عنوان عنصر جدیدی به شهرها سبب بروز تغییرات عمده ای در آنها گردید و شکل و ابعاد آن به گونه ای بود که برای استفاده از این وسیله در بسیاری از شهرها نیاز به ایجاد فضاهای جدید جهت عبور و مرور و توقف آن گردید. اولین اتفاقی که در شهرها افتاد تغییر یافت بسته و متراکمی بود که طی سالهای متمادی شکل گرفت و جهت تردد این وسیله تغییر نمود و مجموعه ای از خیابنهای عمود بر هم در این بافتها شکل گرفت که باعث تغییر درنوع بافت های تاریخی شهرها نشد بازارچه های محلی که عمدتا سرپوشیده و در مرکز محله ها قرار می گرفت و محل داد و ستد و مراکز اقتصادی در شهرها بود به کنار خیابان های احداث شده تغییر مکان داد و از مرکزیت و ارزش محلهای قدیم به نحو شایانی کاسته شد سبب این امر تردد وسایل نقله در خیابان ها بود ضمن اینکه حمل و نقل کالا به مغازه ها و فروشگاه ها در خیابان ها آسانتر انجام گرفت و در واقع عبور و مررو مردم نیز  این خیابان ها انجام می شد با حضور بیشتر این وسیله در شهرها و نیاز به خیابان ها شهرهای جدید عمدتا بر اساس استفاده بهینه از این وسیله شکل گرفت و محلهایی در منازل و خیابانها جهت توقف آنها در نظر گرفته شد و در واقع می توان  گفت نقش کلیدی در طراحی شهرها و خانهها را به خود اختصاص داد به گونه ای که طرهای شهریی فقط در صورت توجه و در نظر گرفتن جایگاه ویژه اتومبیل به مرحله اجرا می رسد.
2) قبل از ورود اتومبیل به شهرها نقل و انتقال به کندی صورت می گرفت و این مهم تاثیر بسزایی در اقتصاد کشورها داشت خصوصا زمانی که مسافتهای طولانی مورد نظر بود کندی عملیات نقل و انتقال خودنمایی بیتر می کرد که تا جایی که محل و نقل یک کالا از شهری به شهر دیگر مدت زمان مدیدی را به خود اختصاص می داد با توجه به اینکه بخش عمده ای از رونق اقتصاد در صنعت هر شهر منوط به حسن مبادله کالا و عرضه مطلوب و به موقع آن می باشد پس اتومبیل به عنوان وسیله ای می تواند این امر را سریع و آسان انجام دهد دارای نقش کلیدی و مهمی است.
3) با توجه به اینکه اتومبیل نیز مانند دیگر وسایل نیازمند نگهداری برای خدمات و ملزومات می باشد به همین دلیل بخش قابل توجهی از نیروی کار را به خود جذب نمود که این نیروی کار در بخشهای مختلف تولید و ارائه خدمات اتومبیل مشغول به خدمت شدند. همچنین بخش عظیمی از کارهای خدماتی ارائه شده در شهرها مختص اتومبیل می باشد برای نمونه می توام مشاغلی چون تعمیرگاه ها، صافکاری، رنگ آمیزی .... اشاره نمود.
4) همانگونه که ذکر شد حاصل حضور اتومبیل در شهرها تحول و تبدیل بافت فشرده و متراکم به ساختار باز کنونی و گسترش بی رویه شهرها بود که این امر باعث تخریب زیادی در طبیعت گردید و نیز باعث به وجود آمدن آلودگی‌های زیادی در شهرها شد. این آلودگی ها سبب پدید آمدن تغییرات جوی نامناسب در شهرها شد و استفاده بی رویه از اتومبیل تاثیرات منفی در جنبه هایی از زندگی روزمره شهرنشینها گذاشت به گونه ای که تا حدود زیادی احساس خطر در این بخش گردید و می توان گفت تخریب طبیعت و آثار اقلیمی نامناسبی که توسط اتومبیل و تبعات آن در شهرها به وجود آمد و نتیجه استفاد بی رویه و از آثار منفی آن می باشد.
این مسائل باعث به وجود آمدن مشکلات عدیده ای برای شهرها و استفاده کنندگان آن ها گردید و همین امر باعث به وجود آمدن فکری جهت سامان دهی به این بخش گردید که تا آنجایی که امکان دارد از معضلات این وسیله کاسته شده و بتوان از آن به شکل بهینه تری استفاده نمود.
 


کلمات کلیدی مرتبط:
پروژه اتوکد , طراحی و معماری , نمایشگاه و فروشگاه ,مدرن خوردو ، نمایشگاه ماشین , ,

پروژه اتوکد طراحی و معماری نمایشگاه و فروشگاه مدرن خوردو ، نمایشگاه ماشین

تاریخ ایجاد 07/01/1398 12:00:00 ق.ظ    تعدادبرگ: پلان نما برش اتوکد طبق تصویر نمونه   قیمت: 6000 تومان   حجم فایل: 1032 kb  تعدادمشاهده  10


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.